De laatste loodjes

5 augustus 2015 - Woudrichem, Nederland

Het is bijna zo ver! Alle lieve kadootjes, 23 kilo aan kleding en schoenen en 23 kilo aan overige rommeltjes zijn ingepakt en ik ben ready to go. Ook knuffel Sven heeft een mooi plaatsje in mijn rugzak gekregen, want die mag natuurlijk niet ontbreken tijdens deze avontuurlijke reis. :)

Morgenochtend vertrek ik rond 09:30 samen met pap en mam naar Schiphol, waar mijn reis echt gaat beginnen. Ik vlieg om 12.50 van Schiphol naar Oslo waar ik een uur overstap tijd heb. Als alles goed verloopt, kom ik om 16.35 aan in Trondheim. Hier stap ik op de bus naar Moholt wat nog een klein uurtje zal duren. Het wordt dus nog best wel even reizen. Deze blog is daarom wat aan de korte kant, omdat ik lekker vroeg mijn bed in duik. Of ik ook echt veel zal slapen, moet ik nog maar zien..

Mijn adres voor de komende maanden:

Herman Kragsvei (Building) 05
Room 22 (H0202)
7050 Trondheim
Norway

Kaarten en pakketjes zijn altijd welkom! :D

Groetjes en tot de volgende blog (geschreven vanuit Noorwegen, woehoeee!)

Schoenen, je kunt er niet genoeg hebben toch?Sven gaat mee op reis